مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:302021-02-04اقتصادي

فجر 42| پنج طرح هادی روستایی در نهاوند به بهره برداری رسید


در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پنج طرح هادی روستایی در نهاوند به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، بعد از ظهر امروز و در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین شهرستان پنج طرح عمران روستایی در نهاوند به بهره برداری رسید.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند در آیین بهره برداری از این طرحها که در روستای میلاب به نمایندگی از سایر طرح ها برگزار شد گفت: به منظور اجرای طرحهای هادی در پنج روستا مجموعا 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار از محل منابع استانی و ملی هزینه شده است.

علیرضا نثاری افزود: این طرحها شامل اجرای کانال سنگی،  اجرای دیوار محافظ ساحلی، زیر سازی معابر، اجرای جدول گذاری و آسفالت معابر بوده که در این روستا و  روستاهای دهنو عبدالملکی، بالاجوب، چولک اصلی و میانگران اجرا شده است.

وی افزود: در دهه فجر امسال 16 طرح در حوزه عمران روستایی با اعتبار بیش از 62 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار میگیرد که 14 واحد آن مربوط به طرح هادی روستایی و دو طرح نیز در زمینه نوسازی مسکن روستایی است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند افزود: تا کنون از مجموع 167 روستای نهاوند فاز اول بهسازی 94 روستا آغاز شده که 58 روستای آن به پایان رسیده و 36 روستای دیگر در دست اقدام است ضمن اینکه فاز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر 42| پنج طرح هادی روستایی در نهاوند به بهره برداری رسید

فجر 42| پنج طرح هادی روستایی در نهاوند به بهره برداری رسید